بهترین اکستنشن فارسی سئو (افزونه گوگل کروم)

 چهارشنبه 16 شهریور 1401

اکستنشن های سئو در مرورگرهای وب، ابزارهای مناسبی برای بررسی وضعیت سئو صفحات وب و همچنین مشکلات مختلف صفحات سایت هستند. استفاده از اکستنشن های مرورگر به ما کمک می‌کند که در حین بررسی صفحات سایت، مشکلات آنها را دیده و در جهت بهبود آنها اقدام کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کارشناسان سئو با آن رو به رو هستند این است که اکثر اکستنشن ها برای یک کار خاص، طراحی شده اند و مجبور می شوند که تعداد زیادی exstension را بر روی مرورگر خود نصب کنند که نهایتا باعث کندی خواهد شد. به عنوان مثال برای بررسی تعداد ریدایرکت های صفحات وب نیاز به یک اکستنشن خاص داریم یا برای بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت خودمان یا سایتی که بررسی میکنیم لازم است افزونه هایی مثل FATRank را نصب کنیم. تعدد نیازهای ما در زمینه سئو و تعدد افزونه های مختلف، نهایتا باعث خواهد شد که تجربه جذابی از استفاده از اکستنشن های مختلف نداشته باشیم.

مشکلی دیگری که بعضی از مواقع پیش می‌آید، کندی اکستنشن های نصب شده روی مرورگر است. بعضی از exstension های کروم، منابع زیادی از مرورگر مصرف می‌کنند و سیستم ما را کند خواهند کرد. نهایتا ممکن است بسیاری از کاربران با زبان فارسی راحتتر کار کنند و ترجیح بدهند به جای اطلاعات به زبان انگلیسی با ابزاری کاملا فارسی کار کنند. به همین خاطر، من در این مقاله میخواهم شما را با افزونه جذاب جت سئو برای گوگل کروم آشنا کنم که کاملا رایگان ارائه شده است. با من همراه باشید...

معرفی اکستنشن جت سئو

اکستنشن جت سئو به شما کمک می‌کند تا گزارش تحلیل وب سایت، گزارش عملکرد، وضعیت لینک‌ها و تغییرات رتبه کلمات کلیدی را فقط در یک پلاگین رصد کنید. افزونه جت سئو یک دستیار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه سئو کنید و بالاتر از رقبا دیده شوید. به کمک این افزونه می‌توانید گزارش جامعی از تجزیه و تحلیل سایت و عملکرد آن را مشاهده کنید. امکانات اکستنشن جت سئو عبارتند از:

  • رصد رتبه‌بندی کلمات کلیدی: با استفاده از جت سئو، رتبه سایت مورد نظر خودتان را در کلمه کلیدی مدنظرتان مشاهده کنید.
  • گزارش تجزیه و تحلیل صفحات وب: عنوان، متا تگ‌ها، اطلاعات تصاویر، تگ‌های هدینگ، ریدایرکت ها، وضعیت لینک‌های داخلی و خارجی صفحات مورد نظراتان را در این بخش می‌توانید مشاهده کنید.
  • وضعیت آب و هوا: تغییرات الگوریتم های گوگل در ایران را رصد کنید و از زمان به روزرسانی الگوریتم های گوگل مطلع شوید.
  • عملکرد سایت: امتیاز سرعت، رتبه بازدید، کلمات کلیدی که سایت از آنها ورودی می‌گیرد و وضعیت فنی سایت های مختلف را بررسی کنید.

اکستنشن جت سئو در مجموع می‌تواند نیازهای شما در زمینه بررسی صفحات وب را به طور کامل و به صورت رایگان برطرف کند. همچنین این امکان وجود دارد که با بررسی و تحلیل سایت‌های اینترنتی در داخل سایت جت سئو، وضعیت فنی، وضعیت رقبا و سرعت آنها را به طور دقیق تر بررسی نمایید. یکی از اتفاقات جالب در مورد اکستنشن کروم جت سئو این بود که استقبال بسیار جذابی از آن صورت گرفت و بعد از دو هفته، تعداد نصب این اکستنشن به بیش از 1000 عدد رسید.

توضیحات کامل و تکمیلی در مورد اکستنشن جت سئو در وب سایت ارائه گردیده است. شما می توانید به مراجعه به بازار کروم در آدرس chrome.google.com هم به دنبال آن جستجو کرده و آن را به سادگی نصب کنید.

معرفی اکستنشن جت سئو

از نکات جذاب در مورد این افزونه ارائه فاکتوری با عنوان رتبه جت سئو است، رتبه جت سئو یک معیار برای تخمین میزان بازدید سایت های ایرانی است که بر اساس تخمین ترافیک سایت های اینترنتی از گوگل محاسبه می شود و به صورت هفتگی به روزرسانی خواهد شد. در واقع با بررسی رتبه جت سئو می توانیم تخمین بزنیم که سایت مورد نظر چه تعداد بازدید کننده دارد و سایت‌های مختلف فعال در یک زمینه خاص را با هم مقایسه کنیم.

نکته جذاب دیگری که در مورد اکستشن جت سئو وجود دارد این است که هرگز اطلاعات کاربران را استفاده نمی کند و این موضوع به طور کامل توسط کارشناسان گوگل بررسی می شود و به همین دلیل از نظر امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات جای نگرانی برای آن وجود دارند.

لطفا نظرات و پیشنهادات خودتان در مورد استفاده از ابزارهای مختلف جت سئو با من در میان بگذارید.همچنین اگر افزونه جذاب دیگری در زمینه سئو می‌شناسید خوشحال خواهم شد که آن را معرفی نمایید.

مطالب مرتبط
مطالب من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha