بهترین برنامه آموزشی برای تعطیلات نوروز 94

 چهارشنبه 20 اسفند 1393

بهترین برنامه آموزشی برای تعطیلات نوروز 94 مدیران سایتها و وبمسترهای ایرانی جهت برنامه ریزی سال 1394 و افزایش بازدید و فروش وب سایت، تهیه فیلم آموزش سئو و بهینه سازی سایت است که می تواند روند بازدید و فروش وب سایت شما را افزایش دهد.

سئو بهترین روش جذب مخاطب هدف (خریدار محصول و خدمات شما) در بین تمام رسانه های اینترنتی است. فیلم آموزش سئو را در مطالب قبلی معرفی کرده ایم، این فیلم از کلاس های عملی آموزش سئو تهیه شده است و در 6 ساعت به صورت مختصر و مفید سئو را آموزش می دهد.

فیلم آموزش سئو و بهینه سازی سایت + هدیه نوروزی

توضیحات بیشتر : فیلم آموزش سئو

برای یادگیری سئو نیازی به اینکه حتما برنامه نویس باشید نیست و هر مدیر سایتی باید با اصول و تکنیکهای سئو بخصوص نحوه تولید محتوا و بدست آوردن کلمات کلیدی آشنایی داشته باشد. اکثر افرادی که قبلا فیلم را تهیه کرده اند، از آن راضی بوده اند و با استفاده از تکنیکهای معرفی شده در کلاس سئو توانسته اند بازدید و ورودی سایت خود را افزایش داده و درآمد خود را بهبود دهند.

تا کنون بیش از 500 نفر از مدیران سایتهای مختلف در کلاس های آموزش سئو رضا شیرازی مفرد شرکت کرده اند که بسیاری از آنها در حال حاضر مدیران سایت های موفق ایران را برعهده دارند و عده ای دیگر نیز سئو را به عنوان شغل خود انتخاب کرده اند. در حال حاضر تعداد زیادی از وب سایت های برتر ایران از خدمات سئو طراحی سایت 24 و رضا شیرازی استفاده می کنند که اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید از طریق دانلود کاتالوگ سئو در سایت طراحی سایت 24 مشاهده نمایید.

فیلم آموزش سئو در قالب چهار عدد دی وی دی تهیه شده است و برای مشاهده آن نیازی به کامپیوتر نیست و با دستگاه های پخش کننده خانگی نیز می توانید آن را مشاهده کنید.

هدیه ویژه فرارسیدن نوروز

به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی، تمام افرادی که فیلم آموزش سئو را تهیه کنند یک کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده نیز همراه آن هدیه خواهند گرفت.

برای تهیه کتاب کافیست مبلغ 79 هزارتومان به شماره کارت 6219861009267492 نزد بانک سامان به نام رضا شیرازی مفرد واریز نمایید و آدرس، کد پستی، شماره تماس و نام و نام خانوادگی خود را به ایمیل sales @ web24.ir ارسال نمایید تا فیلم آموزش سئو به همراه کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده برای شما ارسال گردد.

پیشاپیش سالی سرشار از موفقیت و شادکامی را برای همه شما عزیزان آرزومندم.

مطالب مرتبط
مطالب من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha