راه اندازی سایت جت : نیازی که برای آموزش وجود دارد

 یکشنبه 09 دی 1397

سالها بود که فکر میکردم چرا مرجع مناسبی برای آموزش به مدیران در ایران نداریم، گرچه سایت های زیادی در این حوزه فعال هستند و برخی از این سایت ها تمرکز خود را بر روی محتوای آموزشی ویدئو محور قرار داده اند اما کمبود وب سایتی که محتوای چکیده و هدفمند را به گونه ای ارائه دهد که در کمترین زمان ممکن انتقال دانش اتفاق بیفتد را احساس می کردم. سایت جت با هدف ارائه محتوای آموزشی ارزشمند و چکیده به مدیران سایت های اینترنتی، مدیران شرکت ها و بازاریابان اینترنتی راه اندازی شده است و امیدوارم در دنیای سریع امروز بتوانیم پاسخی به این نیاز اساسی بدهیم.

سایت جت شامل محتوای آموزشی در حوزه های مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • آموزش راه اندازی کسب و کار
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • آموزش بازاریابی
  • اخبار تکنولوژی
  • اینترنت و موبایل

ما قصد داریم در این وب سایت علاوه بر ارائه مطالب آموزشی مفید، محصولات آموزشی را نیز به علاقمندان این حوزه ارائه کنیم. سایت جت صرفا یک پروژه آموزشی ساده یا یک سایت اطلاع رسانی نیست و به مرور زمان امکانات زیادی به این وب سایت اضافه خواهد شد. قطعا هر کسب و کار تازه تاسیسی رشد و توسعه خود را مدیون کاربران خود خواهد بود و بر اساس خواسته ها و نیازهای کاربران رشد خواهد کرد. سایت جت نیز از این خواسته مستثنی نیست و بر همین اساس پیشرفت خواهد کرد.

بنابراین، لطفا اگر پیشنهاد یا انتقادی به سایت جت دارید آن را مطرح کنید، خوشحال میشوم که نظرات سازنده شما عزیزان را بشنوم.

مطالب مرتبط
مطالب من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha