رتبه های سایت خود را در گوگل دنبال کنید

 چهارشنبه 27 مرداد 1395

یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها، اطلاع داشتن از وضعیت سایت خود در گوگل است. گوگل منبع اصلی و رایگان هدایت مخاطب هدف به یک سایت است و داراری بالاترین نرخ بازگشت سرمایه گذاری در بین تمام روش های بازاریابی اینترنتی است، به همین دلیل رتبه های گوگل برای مدیران سایت ها اهمیت زیادی دارد.

برای اطلاع داشتن از رتبه های سایت در گوگل، می توانید از گوگل کنسول استفاده کنید، اما مشکلی که گوگل کنسول دارد این است که رتبه فعلی سایت شما را به شما نمایش نمی دهد و رتبه متوسط یکماه گذشته را نشان می دهد، در اکثر مواقع رتبه نمایش داده شده توسط گوگل کنسول کمکی به مدیران سایت ها نمی کند و بعضا افراد مجبورند به صورت دستی کار جستجو در گوگل را انجام دهند تا از رتبه سایت خود مطلع شوند.

از طرف دیگر، بسیاری از وبمسترها اطلاعاتی زیادی در مورد سئو ندارند و به همین جهت مشکلات اولیه سایت خود در گوگل را برطرف نمی کنند. تحلیل اولیه از وضعیت سایت می تواند به آنها کمک کند تا سایت خود را بهبود دهند.

وب 24 با توجه به نیاز وبمسترها به دنبال کردن رتبه های سایت خود و بررسی وضعیت سایت خود و رقبایی که دارند، اپلیکیشن اندروید جت سئو را طراحی و پیاده سازی کرده است. اپلیکیشن جت سئو کاملا رایگان است و می توانید آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

جت سئو نرم افزاری است که بر اساس نیاز وبمسترها و مدیران سایت ها برای اولین بار در ایران طراحی و پیاده سازی شده است. با جت سئو می توانید رتبه کلمات کلیدی خود را به صورت خودکار داشته باشید و جت سئو به صورت روزانه گزارش رتبه کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد.

امکانات رایگان جت سئو :

  • درج کلمات کلیدی (نامحدود) و دنبال کردن رتبه سایت در آنها
  • مشاهده نمودار وضعیت رتبه ها در گوگل
  • بروزرسانی خودکار رتبه ها
  • آنالیز سایت و دریافت گزارش وضعیت سئو سایت
  • می توانید رتبه سایت خود را با رقبا مقایسه کنید
  • می توانید از نتایج بدست آمده خروجی فایل Excel دریافت کنید
  • مقایسه وضعیت پیشرفت سایت در بازه های زمانی هفتگی، ماهیانه، سه ماهه و شش ماهه

به تمام مدیران سایت ها توصیه میکنیم که اپلیکیشن جت سئو را بر روی گوشی خود نصب کنند و از آن لذت ببرند. از این پس دیگر لازم نیست برای مشاهده رتبه های سایت خود در گوگل زمان بگذارید و نگران دنبال کردن وضعیت سایت خود در گوگل باشید.

مطالب مرتبط
مطالب من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha