آموزش css3 و افکت های زیبای سایت های آموزشی سی اس اس 3

 ﺳﻪشنبه 21 آبان 1392

آموزش css3 و افکت های زیبای سایت های آموزشی css3 روز به روز در حال افزایش است و عجایب بسیار زیبایی با استفاده از تکنیکهای سی اس اس ایجاد می شود.

آموزش css3 و آموزش افکت های مختلف سی اس اس

اخیرا با چند سایت بسیار جالب و مفید در زمینه آموزش css3 آشنا شدم که حیفم آمد آنها را در اینجا به شما معرفی نکنم :

یک سایت برای مشاهده انواع افکتهای قابل ایجاد با دستورات css3 :

در این سایت شما می توانید انواع تکنیکهای خلاقانه و ابتکاری سی اس اس را مشاهده نمایید. از جمله این تکنیکها می توان به انواع مختلف باز شدن فرم به صورت پاپ آپ، اسکرول لیست، کلیدهای داخل صفحه، باز و بسته شدن پنل های مختلف در صفحه و... اشاره کرد.

ایجاد کدهای css3 بدون کدنویسی و ایجاد کننده کد css3

سایت های آنلاین زیادی برای ایجاد کدهای css3 وجود دارند که شما به صورت تصویری و ویژوال می توانید امکان مورد نظر خود را انتخاب کرده، اعداد و پارامترهای لازم را تنظیم نموده و نهایتا کد خروجی را ایجاد نمایید. در اینجا برخی از این سایت ها را معرفی می کنم:

سایت های آموزش css3

بهترین مراجع آموزش سی اس اس 3 به زبان انگلیسی عبارتند از :

وب سایت آموزش پیکربندی با css که در لینک آخر قرار گرفته است، گرچه به آموزش css3 نمی پردازد اما مفاهیم اولیه استفاده از دستورات css را به خوبی و با زبان ساده توضیح داده است. این وب سایت یک بخش فارسی هم دارد و اگر با زبان فارسی مشکل دارید می توانید از بخش فارسی این سایت با آدرس http://fa.learnlayout.com استفاده نمایید.

ایجاد خانواده سیمسونز با استفاده از دستورات css3 و بدون استفاده از تصویر:

در این سایت تنها با استفاده از دستورات css خانواده سیمسونز شبیه سازی شده اند! کاری که به نظر غیرممکن می رسد اما انجام شده است! برای مشاهده دستورات سی اس اس می توانید بر روی کلید مربوطه کلیک کنید و دستورات آن را مشاهده نمایید.

آدرس سایت : شبیه سازی خانواده simpsons با css

نتیجه گیری

آموزش دستورات css3 و یادگیری دستورات مربوط به این زبان از طریق اینترنت بسیار ساده است و با توجه به سادگی ذاتی css اینکار می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. امروزه می توان انیمیشن های جالبی با استفاده از دستورات سی اس اس ایجاد کرد و افکت های فوق العاده جالبی در وب سایت ها قرار داد بدون اینکه حجم صفحات وب افزایش پیدا کند.

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید باشد.

مطالب مرتبط
مطالب من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha